Dropbox Business Blog Nederland — Wat voor soort marketeer ben je?

Je leest nu Wat voor soort marketeer ben je?
Delen 
11 oktober, 2017 — 1 minuten leestijd

Wat voor soort marketeer ben je?

Marketingcampagnes werken het best als iedereen op één lijn zit. Maar dat kan een uitdaging zijn als jij en je collega's verschillende vaardigheden, ervaringen en werkwijzen hebben.

Daarom lanceren we Marketing Dynamix, een nieuwe persoonlijke-ontwikkelingstest samengesteld op basis van het allernieuwste 'Big Five'-persoonlijkheidsmodelleringsonderzoek en ontworpen om marketingmedewerkers beter te laten samenwerken om succes te behalen.

In slechts 12 minuten kun je je ware 'ik' ontdekken, wat je helpt bij het volgende:

  • Je persoonlijke bewustzijn en effectiviteit verbeteren
  • Inzicht krijgen in de impact die je natuurlijke werkstijl op collega's heeft
  • Verschillende persoonlijkheden en gedragingen inschatten en je hieraan aanpassen
  • Begrijpen hoe je kunt leidinggeven en hoe je zelf het liefst wordt behandeld door je leidinggevende
  • Sterkere relaties en invloed opbouwen met ervaren collega's

Je persoonlijke resultaten geven je bruikbaar inzicht, advies en aanbevelingen die je direct kunt toepassen en gebruiken om je persoonlijke ontwikkeling en professionele reputatie te verbeteren. Bovendien kun je je marketingcollega's uitnodigen om de test te maken en inzicht te krijgen in hoe iedereen in het team effectiever kan werken.

Vul de Marketing Dynamix-test dus in, zodat jullie marketingteam betere resultaten behaalt!

Meer Marketing

Let op: soms bloggen we over nieuwe producten of eigenschappen voordat ze uitgebracht zijn,
ende timing en extra functionaliteit van deze eigenschappen kunnen afwijken van wat hier wordt gedeeld.
De beslissing om onze diensten af te nemen moet worden gemaakt op de producten
en kenmerken die op dat moment beschikbaar zijn.